خانه / راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی برخود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است. 

 شما مخاطب عزیز می توانيد ديدگاه خود را بر روی برخی  مطالب بيان کنيد. کافي است در انتهای همان مطلب در بخش نظر شما، مطلب خود را بیان کنید. و یا از طريق منوي تماس با ما، صفحه نظرسنجی، صفحه پیشنهادها و شکایات، صفحه سوالات متداول و سامانه ثبت و پیگیری شکایات ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

 

همچنین می توانید از سامانه میز خدمت الکترونیک خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.