راهبرد ها

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، هم چنین رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف افزایش فضای تعامل با مردم و بهره‌برداری از نظرات دلسوزانه آنها برخود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. در این صفحه ضمن در دسترس قرار دادن اسناد بالادستی تکالیف و قوانین مرتبط با انتشار اطلاعات و حقوق شهروندی و راهبرد دستگاه اعلام می گردد:

راهبرد مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری

استناد قانونی:

مطابق با بند ۲ ماده ۹ تصویب نامه شورایعالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۹۵، شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

متن راهبرد:

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی کلیه پیش نویس مصوبات و مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی مرتبط با خدمات دستگاه به عموم مردم و حوزه کسب وکار را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی نسبت به بررسی و در صورت نیاز اصلاح و سپس ابلاغ اقدام نماید.

علی رضا نصرابادی

مدیرکل

 

راهبرد مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی

مستند مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری

مستند قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

 سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

 

شما مخاطب عزیز می توانيد ديدگاه خود را بر روی مطالب سایت بيان کنيد. کافي است در انتهای همان مطلب در بخش نظر شما، مطلب خود را بیان کنید. و یا از طريق منوي تماس با ما و سامانه ثبت و پیگیری شکایات ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

همچنین می توانید از سامانه میز خدمت الکترونیک خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.